Αγγλική Ορολογία
Θεωρία: 3 ώρες/εβδομάδα | Μονάδες ECTS: 2
Μαθησιακά αποτελέσματα
Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι φοιτητές αναπτύσσουν ικανότητες στην Αγγλική γλώσσα που τους καθιστούν ικανούς να:
- κατανοούν κείμενα επιστημονικού περιεχομένου και να παραφράζουν το βασικό τους νόημα, έχοντας εξασκήσει συγκεκριμένες στρατηγικές κατανόησης του γραπτού λόγου στην Αγγλική
- αναγνωρίζουν τη δομή του ερευνητικού άρθρου και να επεξεργάζονται τις πληροφορίες της επιστημονικής περίληψης (abstract)
- αποδίδουν τις βασικές πληροφορίες ενός κειμένου σε μορφή σημειώσεων
- περιγράφουν βιολογικά φαινόμενα και διεργασίες, εικόνες και γραφήματα
- επιχειρηματολογούν προφορικά και μέσω του γραπτού λόγου
- συντάσσουν βιβλιογραφία (εργασίας ή προφορικής παρουσίασης)
- χρησιμοποιούν στρατηγικές κατανόησης προφορικού λόγου
- γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν βασικό ειδικό λεξιλόγιο και ορολογία της επιστήμης τους στην Αγγλική γλώσσα
- αναζητούν βιβλιογραφικές πηγές και να κρίνουν την εγκυρότητά τους
- χρησιμοποιούν πληροφορίες από βιβλιογραφία και από ιστοσελίδες και να πραγματοποιούν προφορική παρουσίαση εξειδικευμένου θέματος.
Αναλυτικό Περίγραμμα του Μαθήματος
- Εισαγωγή: Βιολογία: βασικοί όροι και φαινόμενα, εργαστηριακός εξοπλισμός
- Ζωντανοί οργανισμοί – κυτταρική δομή, τύποι και τεχνικές σημειώσεων, φυσικές περιγραφές
- Μίτωση και μείωση – περιγραφές βιολογικών διαδικασιών, δομές σύγκρισης, δομή παραγράφου
- Τοξικότητα, αντιβιοτικά – τεχνικές παράφρασης και περίληψης κειμένου
- Βλαστοκύτταρα – συνοχή και συνεκτικότητα κειμένου, συνδετικές λέξεις και εκφράσεις
- Γενετικά μεταλλαγμένα προϊόντα, γενετική βελτίωση – επιστημονικές περιλήψεις
- Νανοτεχνολογία – περιγραφές γραφημάτων
Κανόνες σύνταξης βιβλιογραφικών αναφορών για άρθρο, βιβλίο, κεφάλαιο σε βιβλίο και ηλεκτρονικές πηγές (σύστημα αναφοράς APA) - Τεχνικές αναζήτησης πηγών – Προφορικές παρουσιάσεις
Τρόπος Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση του μαθήματος βασίζεται σε γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα σύντομης εργασίας και προφορικής παρουσίασης στη διάρκεια του εξαμήνου.
Προτεινόμενα Συγγράμματα
- Katsampoxaki – Hodgetts, K. (2017). English for Chemistry EAP. Disigma Publications.
- Lee, R., Matheson, R. & Chrimes, J. (2019). Αγγλικά των Επιστημών Γεωπονίας, Αγροτικής Οικονομίας, Βιοϊατρικής και Περιβάλλοντος. Broken Hill Publishers Ltd.
- Mahili, I. (2008). Oral presentations: theory and practice. Anikoula.
- Morley, J., Doyle, P. & Pople, I. (2007). University Writing Course. Express Publishing.
Εκπαιδευτικό Υλικό / E-class
Διδάσκουσα




